Happiness Project – zaczynamy!

Post miał być w sobotę lub w niedzielę, a jest w poniedziałek. Tak to z planami bywa:) Jednak jest to post dla mnie bardzo ważny, bo zwiastujący nadchodzące zmiany. Jakie? No więc po kolei.

Już jakiś miesiąc przed końcem 2013 roku kupiłam książkę Gretchen Rubin Projekt szczęście. Podzielona jest ona na dwanaście rozdziałów – miesięcy. Każdy z nich skupia się na innym aspekcie życia. Jako że nastał styczeń, również i ja rozpoczynam zmiany i szukam inspiracji na ten rok. I tak właśnie zaczęłam zmiany z tą wspaniałą książką. Pierwsze przemyślenia już są, plany też. Kolejne posty poświęcone będą właśnie tym przemyśleniom i zmianom, ale o tym trochę później:) Tak więc do przeczytania niedługo:) a ja życzę jeszcze przyjemnych ostatnich chwil wolnego i owocnego tygodnia. Może i Wy rozpoczniecie ze mną Swój Projekt Szczęście na ten (mam nadzieję:) Rok Szczęścia?:)

Skomentuj

