Fotograficzne rozterki

Mój perfekcjonizm daje się we znaki. A rzecz tyczy się fotografii. Obiecywałam sobie, że blog będzie zawierał tylko moje zdjęcia. Jak widać obietnica nie spełniona. Na razie. Walczę zacięcie z upierdliwym głosikiem w mojej głowie i dlatego postanawiam zapoczątkować pierwszy cykl na blogu! Podpatrzony na wielu moich ulubionych blogach. A mianowicie: Miesiąc w obiektywie. Wiem, że to dosyć spory okres czasu, ale nie chcę porywać się z motyką na słońce. A okoliczności wydają się doskonałe – początek stycznia, czas zmian i nowości. Tak więc równiutko za miesiąc moje podsumowanie miesiąca w obiektywie!

Skomentuj

